Talijanski jezik

lit_talRano učenje talijanskog jezika

Djeca su puna entuzijazma kada se radi o učenju stranih jezika. U stvari, oni strani jezik ne uče svjesno, već ga prirodno usvajaju kao i materinji jezik. Pri tome iste strategije nesvjesno koriste i za strane jezike. Tome pridonosi i njihova motivacija i želja za znanjem.

Dijete će u početku slušati te odgovarati gestama i pokretima. Za govornu fazu potrebno vrijeme čija je duljina individualna. Tijekom faze slušanja, učiteljica će se djeci obraćati na stranom jeziku, ali neće od njih očekivati odgovore na stranom jeziku, što se samo po sebi razumije. Djeci treba pružiti dovoljno mogućnosti i prilike da slušaju strani jezik.

Nakon nekog vremena, što ovisi o izloženosti stranom jeziku, dijete će početi izgovarati pojedinačne riječi ili kratke rečenice. To znači da ih je dijete zapamtilo te će prilikom izgovaranja koristiti naglasak vrlo sličan ili identičan izvornom govoru.

S vremenom će dijete upotrebljavati cijele fraze ili biti sposobno pjevati s lakoćom cijele pjesmice te neće praviti razliku između toga je li pjesmica na materinskom ili na stranom jeziku.
Većina se stručnjaka slaže da što ranije dijete počne učiti strani jezik to će imati veće šanse da postane istinski poznavalac toga jezika. 

Poznato je da je djeca najbolje usvajaju jezik tijekom ranog djetinjstva. Ovdje kažemo ‘usvajaju’ zato što se ovaj proces odvija drugačije od proces ‘učenja’. Djeci je potrebno ponuditi zabavne i vesele sadržaje kao što su pjesmice popraćene plesom i pokretima. Na ovaj način djeca aktivno usvajaju strani jezik, odnosno oni prvo uče što trebaju napraviti u igri, a zatim riječi povezuju s radnjama. 

Rano učenje stranog jezika stvara u djetetu sigurnost koja vodi i većem samopouzdanju u daljnjem učenju stranog jezika te konačno u sigurnosti i samopouzdanju koje dijete ima u upotrebi toga jezika. Za razliku od djece, odrasli ljudi koji nisu učili jezik u ranoj dobi pokazuju znakove nelagode i nesigurnosti kada trebaju koristiti strani jezik.

Poznato je da slušanje stranog jezika poboljšava vještinu slušanja i pamćenja što uvelike pridonosi razvoju komunikacijskih vještina. Mala djeca koja su od rane dobi izložena stranim jezicima imaju bolju vještinu slušanja te bolje pamćenje u usporedbi sa svojim vršnjacima koji nisu izloženi stranim jezicima.
Djeca koja čitaju i slušaju tekstove na stranom jeziku pokazuju bolje rezultate kod čitanja i razumijevanja tekstova te postižu bolje rezultate u čitanju općenito. Dijete koje uči strani jezik je svjesnije i tehničkih pojedinosti vlastitog jezika budući da može usporediti svoj jezik sa stranim jezikom.
Kada djeca počnu učiti strani jezik tijekom najranijih godina svoga života, pomažemo im da shvate da postoje drugačiji ljudi, kulture i jezici te ih pripremamo za različite mogućnosti i prilike koje im donosi budućnost.

Na kraju, poznavanje još nekog stranog jezika, uz engleski jezik koji se danas nametnuo gotovo kao obavezni jezik uz materinski, je neophodno u globaliziranom svijetu.

Učenje talijanskog jezika u đačkoj dobi

Program je namijenjen osnovnoškolcima od 7 do 14 godina.

Najučinkovitiji način učenja stranog jezika u ovoj dobi je kroz vizualizaciju i razne didaktičke igre, što djeci ne predstavlja klasični “školski” pristup učenja stranih jezika. Program se bazira na produktivnoj interakciji učenik–učenik i učenik–profesor što male grupe itekako omogućuju. Malo “starijim” polaznicima (7. i 8. đački) nudimo mogućnost obrađivanja modernih teme za teenagere kao što su ekologija, zvijezde crvenog tepiha, sport itd. ovisno o njihovim željama.

Termin održavanja nastave prilagođavamo koliko god možemo obvezama naših “malih” polaznika i njihovih roditelja.
Na kraju svakog stupnja polaznici pristupaju ispitu. Nakon položenog ispita uručujemo dipolomu o završenom stupnju znanja.

Učenje talijanskog jezika kod odraslih polaznika

Granice između država i naroda brišu se i nestaju dok poslovanje modernih tvrtki takve granice odavno ne priznaju. Jedini način uključivanja u globalnu informacijsku stvarnost je komunikacija s inozemstvom i zbog toga se moramo služiti stranim jezikom.

Vijeće Europe je kao jedan od svojih minimalnih programskih ciljeva proglasilo trojezičnost što znači da bi svaki građanin Europe trebao aktivno vladati svojim materinjim i s najmanje dva strana jezika. Naš je metodički pristup komunikativan i eklektički. To znači da nam je osnovni cilj polaznika osposobiti za komunikaciju na stranom jeziku služeći se pri tom svim nastavnim metodama koje nude najbolje izglede za uspjeh.

 

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i saznajte sve o novostima i aktivnostima vezanim uz naše tečajeve stranih jezika i ostale progame. I ne zaboravite, preporučite nas i prijateljima.
Vaše osobne podatke štitimo sukladno Zakonu o tajnosti i zaštiti osobnih podataka.

Prijavite se na newsletter
* = required field